tirsdag 28. juli 2009

Profetene får anonym kritikk

Profetene har fått et anonym tips fra en byggmester om at TV2 viser film fra KFUM J92 fra Norway Cup i fjor, lørdag 15.00. Skru på TV'en, benk dere foran med ostepop, dette blir show.


Den ukjente byggmesteren legger også til: "Jeg undres stort over profetenes kjærlighetsliv. Det er for lite pågang. Hvor er trøkket og punchen? Jeg sier som Bjørn Eidsvåg; Koffor, koffor?"


Profetene har lovet å svare på tiltale; pass opp Kåffajenter! Klubbens kjekkeste menn er jakt.

5 kommentarer:

  1. jess! Jeg er singel! Mvh Adelen Gulli :)

    SvarSlett
  2. Fortsatt Adelen Gulli28. juli 2009 kl. 09:08

    ..og kåffajente da

    SvarSlett
  3. nei alVIn, men du skjønner jo at jeg ikke gidder å være med deg resten av ungdomstiden min?? Er flere rips i buskene!

    SvarSlett